22 Şubat 2018 10:08 | Son Güncelleme: 22 Şubat 2018 10:09

Beşiktaş 5 yedi, Kocaman üzüldü!

Kocaman, Beşiktaş’ın kaybetmesine üzüldü, “Şimdi işimiz daha zor” yorumu yaptı.

BAHÇE Teknik Direktörü Aykut Kocaman, hafta sonu ligde kritik bir karşılaşmaya çıkacakları ezeli rakipleri Beşiktaş’ın maçını izledi. Bayern Münih karşısında Kartal’ı dikkatli bir gözle takip eden Kocaman, farklı mağlubiyetten dolayı üzüntü duydu. Ancak bu üzüntü bir Türk takımının Avrupa’da farklı mağlubiyeti kadar, Beşiktaş’ın aldığı yaradan dolayıydı. Kocaman, bir mucize olmazsa Şampiyonlar Ligi’ne havlu atan Beşiktaş’ın bütün konsantrasyonunu lige yönelteceğini söyledi. Kocaman bu görüşlerini, “Şimdi derbide işimiz daha zor” sözleriyle dile getirdi. (Akşam)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE