30 Kasım 2016 12:55 | Son Güncelleme: 30 Kasım 2016 12:55

Beşiktaş derbi hazırlıklarına 3 eksikle başladı

Beşiktaş, 3 Aralık Cumartesi günü Fenerbahçe ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarına başladı.

Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında 3 Aralık Cumartesi günü Fenerbahçe ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarına başladı.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'ndeki antrenmanın sağanak altında gerçekleştiği bildirildi. Teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde yapılan idmanda, Ziraat Türkiye Kupası'nda forma giyen oyuncuların yenilenme çalışması gerçekleştirdiği kaydedildi.

Antrenmanda diğer oyuncuların top kontrolü, pas çalışması üzerinde durduğu ve yarım sahada oynadıkları çift kale taktik maçıyla günü tamamladığı vurgulandı.

Çalışmaya sakatlıkları süren Aras Özbiliz, Anderson Talisca ve Caner Erkin'in katılmadığı belirtildi.

Beşiktaş, Fenerbahçe maçının hazırlıklarını yarın akşam gerçekleştireceği antrenmanla sürdürecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ