02 Kasım 2016 10:07 | Son Güncelleme: 02 Kasım 2016 10:10

Beşiktaş Devler Ligi tarihine geçti

Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi'nin 4. haftasında Napoli ile oynadığı mücadede Şenol Güneş bir ilke imza attı.

Beşiktaş, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde bir maça 11 yabancı oyuncuyla çıkan ilk Türk takımı oldu.

Siyah-beyazlıların kadrosunda Türk statüsünde herhangi bir oyuncu yer almadı. Beşiktaş'ın ilk 11'inde Fabricio, Beck, Marcelo, Rhodolfo, Tosic, Atiba, Gökhan İnler, Tolgay, Quaresma, Adriano, Aboubakar isimleri yer aldı.

Beşiktaş ayrıca, Şampiyonlar Ligi'nde 2015 Kasımı'ndan sonra 11 yabancı ile sahaya çıkan ilk takım oldu. Kasım 2015'te Arsenal, Dinamo Zagrep ile oynadığı mücadeleye 11 yabancı oyuncu ile çıkmıştı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar