04 Temmuz 2016 11:54 | Son Güncelleme: 04 Temmuz 2016 11:55

Beşiktaş eski forvetini geri çağırdı

Beşiktaş'ın 1.5 yıllığına Antalyaspor'a kiraladığı Ömer Şişmanoğlu, Şenol Güneş tarafından takıma geri çağrıldı.

Beşiktaş forvetlerinden Ömer Şişmanoğlu’nun geçen sezonun ortasında 1.5 yıllığına Antalyaspor’a kiralamıştı.

Ancak sözleşmesine, “İstersek sezon sonu çağırırız” maddesi yazdırmıştı.

Teknik direktör Şenol Güneş’in geniş kadroda yer almasını istediği oyuncu için yönetime, “Geri gelsin” rapor verildiği öğrenildi.

Bunun üzerine Antalyaspor’a haber gönderen Beşiktaşlı idareciler Ömer’i geri istedi.

Başarılı futbolcunun da bu gelişme üzerine büyük sevinç yaşadığı öğrenildi.

Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak