15 Temmuz 2015 11:42 | Son Güncelleme: 15 Temmuz 2015 11:43

Beşiktaş Gomez‘e teklifini yaptı!

Demba Ba'nın boşluğunu Mario Gomez ile doldurmak isteyen Beşiktaş, golcü futbolcu için teklifini sundu.

Siyah beyazlı kulüp kadrosuna katmak istediği Mario Gomez ile görüşmelere devam ediyor. Fiorentina forması giyen Alman golcü ile masaya oturan yönetim yıllık 4 milyon euro ücret teklif etti.

Gomez'in bu rakamı kabul etmesi durumunda İtalyan kulübü ile bonservis bedeli için pazalık yapılacak.

Fiorentina'nın 6 milyon euro seviyelerinde bir rakamı kabul etmesi durumunda transfer resmiyet kazanacak. Ntvspor

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar