14 Mayıs 2016 13:58 | Son Güncelleme: 14 Mayıs 2016 13:59

Beşiktaş kongresinde 'aidat' kavgası

Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün 2015 Yılı Olağan Mali ve İdari Genel Kurul toplantısında 'aidat' kavgası çıktı.

Başkan Fikret Orman ve yönetim kurulu, kulübe ilk kez üye olmak isteyenlerden alınan giriş aidatının 1.200 TL'den 5 bin TL'ye yükseltilmesi önergesini genel kurul üyelerinin oyuna sunmak istedi.

Ancak, zam yapılmasını istemeyenler ile karşıt görüşteki gruplar arasında kavga çıktı. Sözlü atışma ile başlayan gerginlik daha sonra tekme ve yumruklu kavgaya dönüştü. Salondaki gerginlik nedeniyle aidatın artırılması oylamasına geçilemiyor.

Hürriyet

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz