22 Aralık 2017 18:33 | Son Güncelleme: 22 Aralık 2017 18:33

Beşiktaş, Sivas'a geldi!

Süper Lig'de yarın Demir Grup Sivasspor ile karşılaşacak Beşiktaş, Sivas'a geldi.

Sivas Nuri Demirağ Havalimanı'na gelen siyah-beyazlı kafileyi, çok sayıda siyah-beyazlı taraftar karşıladı. 
     
Futbolcular ve teknik heyete tezahüratlarla sevgi gösterisinde bulunan taraftarlar, oyuncularla fotoğraf çektirdi.     
 
Taraftarlar, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve teknik direktör Şenol Güneş'e de çiçek verdi.      

Siyah-beyazlı kafile, havalimanından konaklayacağı otele geçti.      

Demir Grup Sivasspor ile Beşiktaş arasındaki karşılaşma, yarın saat 16.30'da Yeni 4 Eylül Stadı'nda oynanacak.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar