04 Aralık 2016 00:33 | Son Güncelleme: 04 Aralık 2016 00:34

Beşiktaş taraftarı takımı meşalelerle karşıladı

Beşiktaş taraftarı, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında oynanan derbide, deplasmanda Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalan takımlarını BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde meşalelerle karşıladı.

Ülker Stadı'nda oynanan derbinin ardından Ümraniye'deki BJK Nevzat Demir Tesisleri önünde toplanan yaklaşık 20 Beşiktaş taraftarı, takımlarını meşaleler yakıp, tezahüratlar yaparak karşıladı. Takım otobüsü tesislere girerken sevgi gösterilerinde bulunan taraftarlar, özel araçlarıyla tesislerden ayrılan bazı futbolculara da üçlü çektirtti.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak