07 Şubat 2018 13:05 | Son Güncelleme: 07 Şubat 2018 13:05

Beşiktaş, Veli Kavlak'a lisans çıkarttı

Beşiktaş, uzun süredir sakatlığı nedeniyle faydalanamadığı Veli Kavlak'a lisans çıkardı.

Yabancı kontenjanı nedeniyle kaleci Boyko ile Aras Özbiliz'e lisans çıkaramayan Beşiktaş, bu ikiliyi bedel almadan kiralamayı da başaramamıştı.

Siyah-beyazlılarda yabancılar için lisans sıkıntısı yaşanırken, sürpriz bir gelişme oldu.

Kartal, uzun süredir sakatlığı nedeniyle faydalanamadığı Veli Kavlak'a lisans çıkardı. 29 yaşındaki orta saha, en son 29 Ocak 2017'de Kayseri'ye karşı Ziraat Türkiye Kupası karşılaşmasında forma giymişti.

(Fotomaç)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar