12 Temmuz 2016 15:31 | Son Güncelleme: 12 Temmuz 2016 15:32

Beşiktaşlı futbolcular kontrolden geçti

Beşiktaş Futbol Takımı'nda yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri devam ediyor.

Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinde yer alan bilgiye göre, futbolculardan Alexis Delgado, Marcelo Guedes, Luiz Rhodolfo, Alexander Milosevic, Veli Kavlak, Kerim Frei, Andreas Beck, Atiba Hutchinson ve Ömer Şişmanoğlu, Acıbadem Sports’ta sağlık kontrolü ve sakatlık risk analizlerinden geçti.

Detaylı kan tetkikleri yapılan futbolcular, geçen sezon olduğu gibi Acıbadem Sports’ta uygulanan ve sakatlığa yatkın anatomik bölgelerin ortaya çıkarıldığı Monilabb analizine tabi tutuldular. Daha sonra ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edilen siyah-beyazlıların sağlık kontrolleri; akciğer, kardiyak testler ve radyolojik uygulamaların yapılmasıyla tamamlandı. AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU