03 Aralık 2016 13:25 | Son Güncelleme: 03 Aralık 2016 13:26

Beşiktaşlı futbolculara mektup

Bu akşam oynanacak Fenerbahçe-Beşiktaş derbisi öncesinde Siyah-Beyazlı taraftarlar, futbolculara mektup gönderdi.

Beşiktaş'ın Çorlu'daki Kartal Yuvası açılışında, Başkan Fikret Orman’ın şoförü ve dernek genel müdürü Levent Çifter’e teslim edilen mektubun dün akşam saatlerinde futbolculara ulaştığı öğrenildi.

Zorlu Fenerbahçe-Beşiktaş derbisi öncesi futbolcuları motive etmek amacıyla yazılan duygu yüklü mektupta taraftarlar, “Kaybetseniz de sizi bağrımıza basacağız. Bizler de statta gücünüze güç katacağız. Size ve hocamıza çok güveniyoruz” ifadelerini kullandı.


Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak