15 Haziran 2016 22:09 | Son Güncelleme: 16 Haziran 2016 10:24

Beşiktaşlı yıldız imzayı attı!

İsmail Köybaşı Beşiktaş’ta kaldı. Beşiktaş Başkanı Fikret Orman milli oyuncu ile sözleşme imzaladıklarını açıkladı.

Beşiktaş’ta İsmail Köybaşı krizi çözüldü. Sözleşmesi sona eren milli oyuncu ile yeniden anlaşma sağlandı. Katıldığı bir iftar organizasyonunda basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman; İsmail Köybaşı ile sözleşme imzaladıklarını açıkladı.

İsmail Köybaşı transferi için bir çok kulüp girişimde bulunmuştu. Böylece milli sol bek Beşiktaş’ta kalmış oldu.

Fikret Orman, transfer yılan hikayesine dönen Gökhan Gönül ile ilgili de konuştu. Orman, ”Gökhan Gönül takımda görmek isteyeceğimiz bir oyuncu, kendisi karar verecek.” şeklinde konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz