03 Şubat 2018 15:11 | Son Güncelleme: 03 Şubat 2018 15:12

Beşiktaş'ta gözler Türkiye Kupası'na çevrildi

Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında deplasmanda Bursaspor ile 2-2 berabere kalan Beşiktaş, gözünü Ziraat Türkiye Kupası'nda yapacağı Gençlerbirliği maçına çevirdi.

Kupanın çeyrek final rövanşında 6 Şubat Salı günü deplasmanda Ankara  temsilcisiyle karşılaşacak siyah-beyazlılar, bu maçın hazırlıklarına ara vermeden  yaptığı antrenmanla başladı.
 
BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, teknik direktör Şenol Güneş  yönetiminde gerçekleştirilen basına kapalı antrenmanda, dünkü maçta oynayan  futbolcuların yenilenme çalışması yaptıkları belirtildi.
 
Dinlenme, kondisyon ve taktik ağırlıklı gerçekleştirilen idmana diğer  futbolcuların ısınma koşularıyla başladığı bildirildi. Siyah-beyazlıların, pas,  5'e 2 top kapma, kontrol pas ve minyatür kale maçla sürdürdükleri antrenmanı,  yarım sahada yapılan çift kale maç ve şut çalışmasıyla tamamladıkları aktarıldı.
 
Beşiktaş, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz