26 Şubat 2016 13:51 | Son Güncelleme: 26 Şubat 2016 13:51

Beşiktaş'ta İsmail'in durumu...

Beşiktaş, Fenerbahçe ile oynayacağı derbi maçının hazırlıklarına bu sabah yaptığı antrenmanla devam etti.

Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında Fenerbahçe ile oynayacağı derbi maçının hazırlıklarına bu sabah yaptığı antrenmanla devam etti.

Adale problemini atlatan İsmail Köybaşı takımla birlikte çalıştı.

Teknik Direktör Şenol Güneş yönetiminde yapılan antrenman kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Antrenmana takım halinde yapılan ısınma koşuları ve streching çalışması ile başladı. Pas çalışması, 5'e 2 çalışması, dar alanda kontrol pas çalışması yapıldı. Antrenman taktik programın yer aldığı organizasyonlar, tam sahada çift kale maç ve sonrası şut çalışması ile sona erdi.

Beşiktaş, hazırlıklarına yarın saat 11.30'da yapacağı antrenmanla devam edecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN