08 Mayıs 2016 23:39 | Son Güncelleme: 08 Mayıs 2016 23:40

Beşiktaş'tan Fenerbahçe'ye olay gönderme

Beşiktaş, Galatasaray derbisinin bitiminde Fenerbahçe'ye mesaj gönderdi.

Beşiktaş Kulübü, Türk Telekom Arena'da kazandıkları Galatasaray derbisinin ardından şampiyonluk yarışındaki rakipleri Fenerbahçe'ye gönderme yaptı.

Siyah-beyazlılar, Galatasaray derbisinini bitiminde Fenerbahçe'nin sloganı olan "Bir gün herkes Fenerbahçeli olacak" sözüne twitter üzerineden göndermede bulundu.

Beşiktaş Kulübü, "Herkes bir gün Beşiktaşlı olamaz! Herkese nasip olmaz Beşiktaşlılık!" sözleriyle ezeli rakiplerine mesaj yolladı. (Sporx)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar