28 Mayıs 2016 10:50 | Son Güncelleme: 28 Mayıs 2016 10:52

Beşiktaş'tan Gomez'e transfer şartı!

Fikret Orman, kalmak isteyen Mario Gomez'e "Bonservisini hallet" dedi. Alman oyuncunun menajeri Uli Ferber, Fiorentina ile görüşüyor.

Mario Gomez'in de durumu henüz netlik kazanmadı. Alman oyuncu, Başkan Fikret Orman'a Beşiktaş'ta kalmak istediğini söyledi. Ama Beşiktaş Başkanı, sözünden geri atmış değil... Orman, "Bonservis sorununu çöz, gel" dediği 30 yaşındaki forvete şartını bir kez daha iletti. Almanya ile kampta olan Gomez de menajeri Uli Ferber'e "Beşiktaş'ta kalmak istiyorum. Bu işi çözelim" dedi. Ferber, Fiorentina ile görüşmelere devam ediyor. İtalyan ekibinin yöneticileri, Alman oyuncuyu bedavaya yollamaya hiç sıcak bakmıyor.

Akşam

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BAHİS GÜNLÜĞÜ