17 Haziran 2016 11:48 | Son Güncelleme: 17 Haziran 2016 11:49

Beşiktaş'tan Kamil Glik çıkarması

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ve kurmayları, EURO 2016'da dün akşam oynanan Almanya - Polonya maçında Kamil Glik'i izledi.

Stoper transferi yapmak için çalışmalarını sürdüren Beşiktaş'ta sürpriz bir gelişme yaşandı. Başkan Fikret Orman'ın Polonya'nın Almanya ile karşı karşıya geldiği dün akşamki maçta Kamil Glik'i izlemek için Fransa'da olduğu dile getirildi. Paris'teki Stade de France'ta yerini alan Orman'ın, Torino'da oynayan defans oyuncusunu takip ettiği kaydedildi. Bursaspor'dan Serdar Aziz için de girişimlerini sürdüren siyah-beyazlıların, 1,90'lık stoper için de İtalyan ekibi Torino ile temaslarına devam ediyor.

Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz