24 Haziran 2016 10:11 | Son Güncelleme: 24 Haziran 2016 10:11

Beşiktaş'tan Sosa'ya rest!

Beşiktaş yönetimi, Arjantinli yıldız Jose Sosa'nın zam restine karşılık aynı şekilde rest çekti..

Ülkesine her gittiğinde arıza çıkaran ve "Beni istiyorlar" diyerek mesaj gönderen Jose Sosa, Arjantin tatili sırasında da aynı mesajı gönderdi. Beşiktaş yönetimi ise Sosa'ya, "12 milyon euro getir, git" diye rest çekti. Arjantin takımlarının kendisine olan ilgisini kullanıp maaşına zam isteyen Jose Sosa'ya UEFA'nın belgeleri gösterildi ve kendisine herhangi bir zammın yapılamayacağı; isterse sözleşmesinin 1 yıllığına aynı şartlarda uzatılabileceği aktarıldı.
 
SON KARAR İSTANBUL'DA

Siyah -beyazlılar, tecrübeli orta saha oyuncusunu 1.4 milyon kiralama, ardından 2 milyon euro da satın alma bedeli olmak üzere toplam 3.4 milyon euro ödeyerek satın almıştı. Beşiktaş ile 2 sene daha anlaşması bulunan ve bu sene 1.6 milyon euro, seneye de 1 milyon 650 bin euro garanti para alacak olan Arjantinli oyuncunun; yönetimin bu yeni teklifi karşısında nasıl bir yol izleyeceği İstanbul'a dönüşünde netleşecek.
 
(Fotomaç)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu