15 Mayıs 2016 15:21 | Son Güncelleme: 15 Mayıs 2016 15:23

Beşiktaş'tan taraftarına uyarı! Maçın ardından...

Beşiktaş Kulübü, resmi Twitter hesabından yaptığı paylaşımla, taraftarlarını maç sonu da dahil olmak üzere sahaya girmemeleri konusunda uyardı.

Ligde son iki haftaya girilirken bu akşam Vodafone Arena'da oynayacağı Osmanlıspor karşısında 1 puan alsa daha şampiyonluğunu ilan edecek Beşiktaş'ta karşılaşma öncesi taraftarına uyarı geldi.
 
Siyah beyazlı kulübün resmi Twitter hesabından yapılan paylaşımda, 'LÜFTEN DİKKAT! Osmanlıspor maçının sonrası dahil, kesinlikle sahaya girilmemelidir. Kulübümüz büyük zarar görür' uyarısında bulunuldu.
 
İşte o paylaşım:


 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz