15 Mayıs 2016 21:50 | Son Güncelleme: 15 Mayıs 2016 21:50

Beşiktaş'tan TFF'ye 'Konya maçı' talebi

Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi şampiyonluk kutlaması sırasında açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, şampiyonluk kutlaması sırasında TFF'den son hafta maçı için talepte bulunacaklarını söyledi.

Çebi yaptığı açıklamada; "TFF'den Konyaspor maçının saatini daha erken bir saate alınması için talepte bulunacağız. Öğlen 2'ye, 3'e falan... Konyaspor da bu talebimize olumlu yaklaşacaktır" dedi.

Başkan Fikret Orman'da 'Federasyonumuz başvuracağız. Maç saatinin ileri alınmasını isteyeceğiz' şeklinde konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz