06 Mayıs 2016 14:51 | Son Güncelleme: 06 Mayıs 2016 14:52

İbrahim Üzülmez imzayı attı! Resmen açıklandı...

Gençlerbirliği, İbrahim Üzülmez ile 1 yıllık anlaşma imzaladı.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, İbrahim Üzülmez ile 1 yıllık anlaşma imzaladı.

"Üzülmez ile yola devam" başlığı ile yapılan duyuruda, "Teknik Direktörümüz İbrahim Üzülmez ve yardımcılarıyla yola devam edeceğiz. Genel Sekreterimiz Sinan Gürsoy ve Asbaşkanımız Arif Ölmez’in katılımıyla yapılan törende, bir yıllık anlaşma sağladığımız Üzülmez ile 2016 – 17 sezonunda birlikteliğimiz devam edecek. Üzülmez’in yardımcılıklarını; Ümüt Şahin, Atilla Gerin, Hakan Yurtsever ve Slavche yapacak." ifadeleri kullanıldı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan