08 Kasım 2016 14:23 | Son Güncelleme: 08 Kasım 2016 14:24

İbrahim Üzülmez'den ayrılık açıklaması

Gençlerbirliği ile yolları ayrılan teknik direktör İbrahim Üzülmez'den Kırmızı-siyahlı kulübe veda mesajı geldi.

Yazılı bir açıklama yapan Üzülmez, Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav, yönetim kurulu ve taraftarlara teşekkür ederek, şu ifadeleri kullandı:

"Devre arası gelmiş olduğum Gençlerbirliği Spor Kulübü'ndeki görevimden, yönetim kurulu ile görüşerek karşılıklı olarak anlaşıp ayrılmış bulunmaktayım. Gençlerbirliği gibi bir kulüpte çalışmak gerçekten beni çok mutlu etti. Geçen seneki ve bu seneki hedeflerimi tutturduğumu düşünüyorum. Bazen iyi bir noktada da bırakmak gerektiğini düşünen biriyim. Gençlerbirliği'nin bu sene çok iyi bir yerde bitireceğine inanıyorum. Çok karakterli bir oyuncu topluluğuyla çalıştığımdan dolayı da mutlu olduğumu belirtmek isterim. Özellikle kulüp başkanım Sayın İlhan Cavcav'a, yönetim kuruluna, mütevazı taraftarımıza ve camiamıza çok teşekkür ederim."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan