04 Eylül 2015 00:49 | Son Güncelleme: 04 Eylül 2015 00:49

'Bu kadar pozisyon kaçırırsanız...'

Milli Takım kaptanı Arda Turan, 1-1 biten Letonya maçının ardından konuştu.

2016 Avrupa Şampiyonası A Grubu maçında konuk ettiği Letonya ile 1-1 berabere kalan A Milli Takım'da kaptan Arda Turan önemli açıklamalarda bulundu.

Konya Arena'daki mücadele sonrası konuşan Ay-Yıldızlı futbolcu, "Denedik, her şeyi yaptık ama olmadı Pazar günü önümüzde bir şans daha var. Bu duruma Hollanda'ya 1 puan daha yaklaştık diye bakmak lazım. Takımda çok büyük bir üzüntü var. Çok fazla pozisyon bulduk. Bu seviyelerde bu kadar pozisyon kaçırırsanız kazanmak zor oluyor. Artık dünyanın hiçbir yerinde kolay maç yok. Her maça ciddi şekilde hazırlanmalıyız. Biz her turnuvaya katılan bir ülke değiliz. Konya halkına destekleri için teşekkür ederim. Pazar günü elimizden geleni yapacağız" ifadelerini kullandı. Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN