13 Ekim 2017 22:49 | Son Güncelleme: 13 Ekim 2017 22:50

'Bu maçı unutup Şampiyonlar Ligi'ndeki maçımıza odaklanmalıyız'

Süper Lig'de Gençlerbirliği'ne 2-1 mağlup olan Beşiktaş'ta Oğuzhan Özyakup açıklamalarda bulundu.

Süper Lig'de Gençlerbirliği'ne 2-1 mağlup olan Beşiktaş'ta Oğuzhan Özyakup açıklamalarda bulundu.

"Gençlerbirliği çok iyi kapandı. Çok ağır davrandık, çok pas hatası yaptık. Ortayı kapattılar. Biz kanatlardan gitsek olacaktı ama ortayı denedik. Kötü oynadık. Hiç hak etmediğimiz bir maç. 10 kişi kaldık. Bu seviyede 1 kişi eksik zor. Bu maçı unutup Şampiyonlar Ligi'nde çok kritik bir maçımız var, ona odaklanmalıyız"

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ