25 Ağustos 2015 00:56 | Son Güncelleme: 25 Ağustos 2015 10:54

Burak'tan maç sonu sürprizi! Otoparkta...

Osmanlıspor maçının ikinci yarısında oyundan alınan Burak Yılmaz ile ilgili sürpriz bir iddia dile getirildi.

Galatasaray'ın 2-1 yenildiği Osmanlıspor maçında, oyundan alınan Burak Yılmaz ile ilgili sürpriz bir iddia geldi.

Beyaz TV'de yayınlanan Derin Futbol'da dile getirilen iddiaya göre; oyundan alınan ve maç sonunu bekleyen Burak Yılmaz, takımının yenilgisi sonrası morali bozuk bir şekilde soyunma odasına gitti. Takım otobüsüne binmek istemeyen, aracıyla Türk Telekom Arena'dan ayrılmak isteyen ve morali oldukça bozuk olan Burak Yılmaz'ın gözlerinin dolduğu ifade edildi.

Burak Yılmaz'ı stadyumun otoparkında Selçuk İnan ve Fuat Burak'ın sakinleştirdiği ve ikna ettiği kaydedildi.

Burak Yılmaz, Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu tarafından Sivasspor maçında yedek bırakılmış, Osmanlıspor maçında da oyundan alınmıştı. Sporx

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU