17 Temmuz 2016 14:34 | Son Güncelleme: 17 Temmuz 2016 14:34

Bursaspor Avusturya yolcusu

Yeni sezon çalışmalarını sürdüren Bursaspor, ikinci etap çalışmaları için 19 Temmuz'da Avusturya'ya gidecek.

Spor Toto Süper Lig'de yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Bursaspor, ikinci etap çalışmalar için 19 Temmuz Salı günü Avusturya'ya gidecek. 

İlk etap çalışmalarını Özlüce Tesisleri'nde sürdüren yeşil-beyazlı futbolculara teknik direktör Hamza Hamzaoğlu 2 gün izin verdi.

Kamp için Bursa'da bulunan futbolcular, 19 Temmuz Salı günü saat 10.00'da Özlüce Tesisleri'nde, kent dışındaki oyuncular ise aynı gün saat 14.00'te İstanbul'da kafileye katılacak.

Çalışmalarına 19-31 Temmuz'da Avusturya'nın Windischgarsten kasabasında devam edecek Bursaspor, kamp boyunca 4 hazırlık maçı yapacak.

AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan