01 Aralık 2016 18:53 | Son Güncelleme: 01 Aralık 2016 18:54

Caner Erkin'den derbi itirafı

Beşiktaş'ın Fenerbahçe ile oynayacağı derbide sakatlığı nedeniyle forma giyemeyecek olan Caner Erkin, karşılaşma ile ilgili görüşlerini aktardı.

Derbide çok forma giymek istediğini ancak bunun gerçekleşemediğini belirten Caner, "Bazen agresif, sinirli olabiliyoruz. Ama efendice, centilmence bir maç geçmesini diliyorum. En çok oynamak istediğim derbilerden bir tanesiydi. Çok oynamak istiyordum. Daha uzun seneler futbol hayatım var, Fenerbahçe'ye karşı oynayacağım. Uzun seneler Beşiktaş'ta kalmak istiyorum. Bizim camia olarak derbiden istediğimiz 3 puan, beraberlik işimize yaramaz. Tek hedefimiz 3 puan" ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe ile Beşiktaş, 3 Aralık günü TSİ 19:00'da karşı karşıya gelecek. (AA)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ