18 Mart 2016 10:06 | Son Güncelleme: 18 Mart 2016 10:08

İçimizdeki Bragalılar çıldırttı!

Fenerbahçe'nin hakem katliamına uğradığı Braga maçının ardından Quaresma, Melo ve Podolski'nin yaptığı paylaşımlar tepki gördü.

SİYAH-Beyazlılar'ın Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma, Braga'nın galibiyetini resmi Instagram hesabından kutladı. Maçın skorunun fotoğrafını paylaşan 32 yaşındaki oyuncu, "Tebrikler Braga" mesajını attı. Sezon başında G.Saray'dan Inter'e transfer olan Felipe Melo da twitter hesabından gülücük fotoğrafları attı. Bu paylaşımlar F.Bahçeli taraftarları çileden çıkardı. Podolski de UEFA Kupası paylaşımıyla tepkilerin odağı oldu. Akşam
 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz