30 Ocak 2018 23:31 | Son Güncelleme: 30 Ocak 2018 23:32

Çok sert sözler: Kafayı Fenerbahçe'yle bozmuş

Türkiye Kupası'nda Beşiktaş'a mağlup olan Gençlerbirliği'nde Teknik Direktör Ümit Özat, karşılaşma sonrasında çok sert konuştu.

Maçın hakkının bu skor olmadığını söyleyen Ümit Özat şu ifadeleri kullandı:

Oyunu izlediğiniz zaman, maçın skoru bu değil. Orada görüşeceğiz elbette. Bu maçın rövanşı da var.  Son gün de olsa iki takviye yapmamız gerekiyor. Çocuk oyuncağı gibi görünüyor olabilir ama. Almamız lazım. Konyaspor iki tane oyuncu birden aldı. Maç oynanıyor, adam oradan "Fenerbahçe maçında bunları veriyorsunuz ama" diyor. Beşiktaş, Gençlerbirliği'yle oynuyor. Kafayı Fenerbahçe'yle bozmuş yani.  Bize nasıl saygı gösteriliyorsa, biz de Ankara'da onu göstereceğiz.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GAZİ KOŞUSU ÖZEL