24 Nisan 2016 20:13 | Son Güncelleme: 24 Nisan 2016 20:14

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Adanaspor'a tebrik

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 12 yıl sonra Süper Lig'e yükselmeyi garantileyen Adanaspor'u tebrik etti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 12 yıl sonra Süper Lig'e yükselmeyi garantileyen Adanaspor'u tebrik etti.

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre Erdoğan, Adana'da bulunduğu sırada gelen galibiyet haberinin ardından Adanaspor Başkanı Bayram Akgül'ü telefonla arayarak turuncu-beyazlıları Süper Lig'e yükselmeyi garantilemelerinden dolayı kutladı.

Teknik kadro ve oyuncular başta olmak üzere Adanaspor ekibini kutlayan Erdoğan, turuncu-beyazlılara başarılar diledi.

Adanaspor, PTT 1. Lig'in 31. haftasında Gaziantep Büyükşehir Belediyespor deplasmanında bugün elde ettiği 3-2'lik galibiyetle puanını 65'ye yükselterek ligin bitimine 3 hafta kala Süper Lig'e yükselmeyi garantiledi. AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz