15 Kasım 2016 17:03 | Son Güncelleme: 15 Kasım 2016 17:04

Derbi öncesi Galatasaray taraftarına müjde!

Spor Toto Süper Lig'de pazar günü oynanacak olan Fenerbahçe - Galatasaray derbisi öncesinde yapılan İl Güvenlik Kurulu toplantısında taraftar için karar açıklandı.

İl Güvenlik Kurulu toplantısı sona erdi ve Galatasaray taraftarının da Kadıköy deplasmanına gitmesi kesinleşti. Galatasaraylı Yönetici Alper Narman, "Fenerbahçe de bizi Beşiktaş gibi iyi şekilde ağırlayacaktır. Biz de rakiplerimizi öyle ağırlayacağız" diye konuştu.

Fenerbahçeli Yönetici Metin Doğan ise, "Galatasaray'ı stadımızda en iyi şekilde ağırlayacağız" yorumunda bulundu.

(Habertürk)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz