17 Kasım 2016 09:59 | Son Güncelleme: 17 Kasım 2016 10:00

Derbi primi belli oldu! İşte ayrıntılar...

Galatasaray Yönetimi kesenin ağzını açtı... Sarı-Kırmızılılar, Kadıköy deplasmanında galibiyet primini tam 1 milyon Lira olarak belirledi.

Ülker Stadı’ndaki kritik derbi için geri sayıma geçen Galatasaray’da, yönetimin takım motivasyonunu artırma çalışmaları devam ediyor.
 
Sarı-Kırmızılı yönetim, Fenerbahçe karşısında galibiyet primini tam 1 milyon Lira olarak belirledi.
 
Eğer Cim Bom 17 yıl aradan sonra Saracoğlu’nda kazanmayı başarırsa, bu para 18 kişilik kadro ve teknik ekip arasında pay edilecek. Başkan Dursun Özbek ve Futbol Şube Sorumlusu Levent Nazifoğlu’nun müjdeli haberi takıma da ilettiği ve Florya’da bayram havası yaşandığı öğrenildi. Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz