14 Nisan 2016 00:18 | Son Güncelleme: 14 Nisan 2016 00:20

Derbi sonrası Samandıra'da şok protesto!

Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin ardından sarı-lacivertli taraftarlar takımlarına Samandıra'da tepki gösterdi.

Fenerbahçe taraftarının sabrı taştı. Erteleme maçında ezeli rakibi Galatasaray'a karşı puan kaybeden Fenerbahçe'de taraftarlar azalan şampiyonluk şansları sonrasında TT Arena'dan dönen Fenerbahçe takımını Samandıra'da protestolarla karşıladı.

Sarı-laciverli taraftarların hayli üzgün olduğu gözlemlenirken, iki dönem önce teknik direktörlük yapan Ersun Yanal lehine tezahürat yaptılar. Öfkeli taraftarlar Pereira ve yönetimi protesto ederek istifaya çağırdılar. Takım otobüsü tesislere girerken yoğun protestolarla karşılaştı. Futbolculara da tepki vardı.

Taraftarların yaptığı tezahüratlar şöyle:

"Yalan yalan yalan, dolan dolan dolan, 15 sene oldu, istifa ulan, istifa ulan"
"Bu devirde kimse sultan değil, hükümdar değil"
"En büyük taraftar, futbolcular sahtekar"
"Fenerbahçe babanın çiftliği değil"
"Ersun Yanal oley"

FLAŞ! Derbi sonrası Samandıra'da şok protesto!https://t.co/MQlMSaJBBP pic.twitter.com/K6xQ4IpddE

— Lig Radyo (@LigRadyo) 13 Nisan 2016

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar