02 Kasım 2017 13:49 | Son Güncelleme: 02 Kasım 2017 13:49

Derbide sahte polis skandalı!

Galatasaray-Fenerbahçe derbisine bilet bulamadığı için sahte kimlik ve polis yeleğiyle stadyuma giren 8 kişi yakalandı.

Spor Toto Süper Lig'i 9. haftasında Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanan ve golsüz berabere sonuçlanan derbi maçı öncesi Tük Telekom Arena Stadyumu'nun kapılarında sahte polis krizi yaşandığı ortaya çıktı.

İstanbul'da geçtiğimiz hafta oynanan Galatasaray-Fenerbahçe derbisi öncesi Türk Telekom Stadyumu kapılarında sahte polis krizi yaşandı. Bilet bulamayan Galatasaraylı 8 taraftar polis kıyafeti ve sahte kimlikle önce kontrol noktasında bekleyip daha sonra amirlerden birinin ismini vererek saha kenarına geçmeye çalıştı. Ancak ismini verdikleri amir o gün izinliydi. Durumu fark eden ekipler, sahte polislere kimlik sorunca gerçek ortaya çıktı. Gözaltına alınan 8 kişiye müsabakalardan men cezası verildi. Bu olayın yaşanmasının ardından maçta görevli diğer polislere ve güvenlikçilere de kimlik uygulaması yapıldı.

Akşam

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz