03 Aralık 2016 21:57 | Son Güncelleme: 03 Aralık 2016 21:59

Dick Advocaat gelecekten umutlu

Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat, Beşiktaş derbisinin ardından açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş karşısında iyi mücadele ettiklerini ifade eden Advocaat, "Bu derbi izledik, harika bir atmosfer vardı, adil olmalıyız; iki takımın iyi mücadelesini izledik. Defansif anlamda iyi mücadele ettik, rakibimize pozisyon vermedik. Bu defansif anlayışımızı sürdürürken her zaman bir gol atıp skoru alabileceğimizi düşünebiliriz. Bu şekilde devam ettiğimiz sürece Fenerbahçe için her şeyin yolunda gideceğini söyleyebilirim" dedi.

Beşiktaş'a karşı oyunun her alanında dinamik olduklarını belirten Advocaat, "İlk 11'de olmayan oyuncular ile konuşmamızın bir anlamı yok. Oyuncularımın hepsi çok iyi mücadele etti. Volkan ile maçın başında pozisyon bulduk ancak gole çeviremedik. Bugün maçı kazanmalıydık, Beşiktaş biraz daha bekleyebilecek durumdaydı. Hakemle ilgili bir şeyler söylemem bekleniyor ama söylemeyeceğim" şeklinde konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu