04 Kasım 2016 00:03 | Son Güncelleme: 04 Kasım 2016 00:04

Dick Advocaat'tan Manchester zaferi sonrası önemli açıklamalar!

Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat, sarı-lacivertli takımın Manchester United karşılaşması sonrası açıklamalarda bulundu.

Dick Advocaat, 3 puan kadar gösterdikleri performansından çok önemli olduğunu söyledi.

Tecrübeli çalıştırıcı hak ettiklerini söylerken ''Önemli bir 3 puan aldık ama 3 puan kadar takımın gösterdiği performansta önemliydi. Çok iyi bir performans gösterdik. Bizim için çok iyi bir sonuç. Hak ederek kazandığımızı düşünüyorum. 2 gol attık ama 3. golü de bulabilirdik'' ifadelerini kullandı.

Advocaat ayrıca taraftara da dikkat çekerken ''Taraftar gerçekten harikaydı. Onlar buraya geldiler ama onları hep yanımızda tutmalıyız. Onların destekleri büyük bir itici güç oluyor. Onların gücüyle Manchester United'ı bile yenebiliyoruz'' dedi.

İşte Dick Advocaat'ın diğer açıklamaları...

''Biz bu akşam şunu ispatladık, herkes üzerine düşeni en iyi şekilde yaptı. İyi organize olduk. Rakibimize çok şans vermedik. Bu karşılaşmayı kazanmayı ve takdiri hak ettik. Ancak hala gelişmeliyiz, özellikle taktik anlamda.''

''Robin van Persie'yi bir haftada 3 maça zorlayamayız. Sow bir forvet oyuncusu, kanat oyuncusu değil. Bu akşam oynadığı oyun çok iyiydi. Harika da bir gol attı. Hem onun için hem takımımız için çok mutluyum.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu