27 Ekim 2016 19:52 | Son Güncelleme: 27 Ekim 2016 19:53

Diego Angelo'nun kırmızı kartının nedeni belli oldu!

Antalyaspor'un Beşiktaş ile oynanan mücadelede kırmızı kart gören oyuncusu Diego Angelo'ya 1 resmi maç men cezası çıktı.

Brezilyalı oyuncunun ihracına ve ceza almasına neden olan sözleri hakem raporlarında ortaya çıktı. Diego Angelo'nun, maçın hakemi Barış Şimşek'e 'F..k off' şeklinde İngilizce küfür ettiği belirtildi. 

PFDK'nın Diego Angelo için kararında, müsabaka hakemine yönelik hareketi nedeniyle 1 resmi müsabakadan men ve 13 bin TL para cezası verdiği belirtildi.

PFDK'nın kararında, ANTALYASPOR A.Ş. sporcusu DIEGO ANGELO DE OLIVEIRA'nın, 23.10.2016 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - ANTALYASPOR A.Ş. Spor Toto Süper Lig Turgay Şeren Sezonu müsabakasında, müsabaka hakemine yönelik sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle takdiren 1 RESMİ MÜSABAKADAN MEN ve 13.000 TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına, (oyçokluğu) karar verilmiştir" ifadeleri yer aldı. (Sporx)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN