22 Ekim 2017 23:15 | Son Güncelleme: 22 Ekim 2017 23:20

Dirar derbinin sonucundan mutsuz!

Fenerbahçe'nin orta saha oyuncusu Nabil Dirar, Galatasaray maçı sonrası açıklamalar yaptı.

Fenerbahçeli futbolcu Nabil Dirar, 0-0 biten Galatasaray maçı sonrası açıklamalar yaptı.

Dirar'ın sözleri şöyle;

"Kötü başladığımız bir akşamdı. Dönmeyi bildik. Rakip yüksek özgüvenle çıkmıştı. Biz de kesinlikle üç puan çıkarabilirdik. İyi bir oyun ortaya koyduğumuzu düşünüyorum. Pozisyonlara girdik. Bizim için üzüntü verici bir maç oldu, golleri bulabilirdik. Savunma yapmak için efor sarf ettik. Son anlarda fiziksel anlamda düşüş yaşadık. Mide rahatsızlığım vardı, bu akşam herhangi bir problem yaşamadım. İlk derbi maçımı oynadım. Mutluyum bu anlamda." 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar