23 Ekim 2017 22:43 | Son Güncelleme: 23 Ekim 2017 22:44

Dusko Tosic: Gol attım ama mutlu değilim

Süper Lig'de Medipol Başakşehir ile evinde 1-1 berabere kalan Beşiktaş'ta gecenin golcüsü Tosic açıklamalarda bulundu.

Süper Lig'de Medipol Başakşehir ile evinde 1-1 berabere kalan Beşiktaş'ta gecenin golcüsü Tosic açıklamalarda bulundu.

"Çok zor bir maçtı. Başakşehir çok iyi takım. 2 puan kaybettik. Şampiyonlar Ligi'nde çok iyi gidiyoruz ama ligde çok puan kaybettik. Milli aradan önce Alanya ve Göztepe maçını umarım kazanarak işleri yoluna koyacağız. Gol attım ama mutlu değilim. 2 puan kaybettik. Kazansaydık, gol attığım için mutlu olurdum, ancak şu anda maalesef mutlu olamıyorum" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan