23 Kasım 2016 09:48 | Son Güncelleme: 23 Kasım 2016 09:50

Efsane futbolcular cezaevine gidiyor!

Gençlik ve Spor Bakanlığı, mahkumlarla efsane futbolcuları bir araya getirmeye hazırlanıyor.

İzmir ve Rize’de başlattığı projeyi diğer illerdeki cezaevlerine de yayacak olan Bakanlık, bu defa 8 Aralık’ta Elazığ’daki genç mahkumları Ali Gültiken, Tanju Çolak, Hasan Şaş, Hami Mandıralı, Oğuz Çetin, Rüştü Reçber, Ergün Penbe, Semih Yuvakuran ve İlker Yağcıoğlu ile buluşturacak.
 
SIRADA 3 İL VAR
 
Proje, hükümlü ve tutuklu gençlerin eski oyuncularla vakit geçirmelerini ve futbolcuların tecrübelerini gençlere aktarmalarını, birlikte bir gösteri maçı yapmalarını amaçlıyor. Futbolcular daha sonra Mersin, Van ve Eskişehir’deki genç mahkumlarla da buluşacak. Projeye şu ana kadar 800 genç katıldı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan