13 Aralık 2016 19:47 | Son Güncelleme: 13 Aralık 2016 19:48

Elazığ'da kazanan Tuzlaspor oldu!

Tuzlaspor, Elazığspor'u Ziraat Türkiye Kupası 2. hafta maçında mağlup ederek puanını 6'ya yükseltti.

Ziraat Türkiye Kupası'nın 2. haftasında Elazığspor ile Tuzlaspor karşı karşıya geldi. Elazığ Atatürk Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi konuk ekip Tuzlaspor, 1-0'lık skorla kazandı.

Tuzlaspor'a galibiyeti getiren golü 16. dakikada Kıvanç Salihoğlu attı.

Bu sonucun ardından Tuzlaspor, grupta ikide iki yaptı ve puanını 6'ya yükseltti. İlk maçında Galatasaray'dan puan alan Elazığspor ise 1 puanda kaldı. Tuzlaspor, kupada sıradaki maçında Galatasaray'a konuk olacak. Elazığspor ise 24Erzincanspor'u sahasında ağırlayacak.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz