17 Kasım 2016 20:42 | Son Güncelleme: 17 Kasım 2016 20:43

Elvir Baliç'ten derbi yorumu: Fenerbahçe...

Kariyerinde hem Fenerbahçe hem de Galatasaray forması giymiş futbolculardan olan Elvir Baliç dev derbiyi yorumladı.

Lig Tv'ye konuşan Elvir Baliç, "Fenerbahçe son yılların en kötü başlangıçlarından birini yaptı ama son haftalarda toparlandı. Fenerbahçe çıkışta görünüyor. Galatasaray ise iyi başlayıp düşüşe geçti. Derbiler çok farklı oynanıyor. Oyuncular farklı hazırlanıyor. Göreceğiz. Ben de heyecanla bekliyorum. Fenerbahçe evinde olduğu için daha avantajlı. Form durumundan da ötürü maçın favorisi Fenerbahçe diyebiliriz. Ama bu derbi; hiçbir zaman Fenerbahçe yüzde yüz kazanır diyemeyiz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar