29 Nisan 2016 22:47 | Son Güncelleme: 29 Nisan 2016 22:48

Emre Çolak: 'Herkes çok sinirli'

Galatasaray'ın Bursaspor ile 1-1 berabere kaldığı mücadelenin ardından Emre Çolak açıklamalarda bulundu.

Galatasaray'da Emre Çolak, 1-1 sonuçlanan Bursaspor maçı sonrasında konuştu.

Avrupa bileti alabilmek için maçlarını kazanmaları gerektiğini belirten Emre, "Kaybedilen 2 puan var. Soyunma odasında herkes çok sinirli, çok üzgün. Şu girdiğimiz pozisyonları gol atmamız lazım. İyi mücadele oldu, Bursa'yı da tebrik ederiz ama, bence kaybettiğimiz 2 puan var. Avrupa'ya gitme şansımız azaldığı için herkes bunun bilincine geç vardı, oynamaya başladı. Bunu daha önceden yapsaydık, bugün daha rahat olacaktı. Yapacak bir şey yok, bütün maçları kazanmak istiyoruz." dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz