24 Aralık 2016 22:35 | Son Güncelleme: 24 Aralık 2016 22:37

Emre Çolak'tan Ryan Babel yorumu: Transfere çok üzüldüm

Deportivo forması giyen Emre Çolak, Beşiktaş'ın Ryan Babel transferini değerlendirdi.

Beşiktaş'ın yeni transferi Ryan Babel'in Deportivo'dan takım arkadaşı Emre Çolak, Lig TV'ye konuştu.

Ryan Babel transferini değerlendiren Emre Çolak, Babel'in takıma faydalı olacağını dile getirdi.

İşte Emre Çolak'ın Ryan Babel ile ilgili yaptığı açıklamalar...

''Gittiği için takımımız ve kendi adıma çok üzüldüm. Kendisi çok isteyerek Beşiktaş'a gitti. İnsanlığı ve takım arkadaşlığı iyi olan bir futbolcu. Beşiktaş'a çok büyük katkı vereceğini düşünüyorum, kendisi çok kaliteli bir futbolcu.'

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız