25 Kasım 2017 19:52 | Son Güncelleme: 25 Kasım 2017 19:53

Erol Bulut: Beşiktaş'a pozisyon vermedik

Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Erol Bulut, Beşiktaş karşılaşması sonrasında konuştu.

Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Erol Bulut, Beşiktaş ile 0-0 berabere kaldıkları mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

Erol Bulut, Beşiktaş'ı iyi çalıştıklarını söylerken; "Beşiktaş gibi kaliteli bir takıma pozisyon vermedik, takımımı kutluyorum. Beşiktaş'ın her bölgesinde kaliteli oyuncular var. Tolgay, Talisca, bunlar iyi pas yapan oyuncular. Son vuruşu iyi yapan bir Cenk var, grafiği yükselen bir Cenk. Biz bunları antrenmanlarda çalıştık ve Beşiktaş'a fırsat vermedik" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar