03 Mart 2016 20:55 | Son Güncelleme: 03 Mart 2016 21:01

Ertuğrul: 'Hayalim buydu. Şükürler olsun'

Amed Sportif'i 3-1 mağlup eden Fenerbahçe'de, Ertuğrul karşılaşma sonrası kısa bir açıklamada bulundu.

Fenebahçe file bekçisi Ertuğrul, Amed Sportif maçı sonrasında kısa bir değerlendirmede bulundu.

Ertuğrul, kaptanlık pazubandını takmaktan dolayı çok mutlu olduğunu söylerken ''Önemli bir maçtı. İlk maçta da beraberlik almıştık. Rakibin bunu değerlendirmesine fırsat vermedik. Ben de uzun bir aradan sonra formama kavuştum. Fenerbahçe'ye hizmet etmek için çalıştım. Yıllarca bunu altyapıda yaptım. Hedefimiz kupada finale çıkıp, kupayı kaldırmek. Kaptanlık pazubandını takmayı beklemiyordum. Hayalimdi bu benim. Şükürler olsun gerçekleşti'' ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar