29 Şubat 2016 23:10 | Son Güncelleme: 29 Şubat 2016 23:11

Evinde yıkılmayan tek takım...

Spor Toto Süper Lig'de evinde yenilmeyen tek takım, Beşiktaş derbisinin ardından da Fenerbahçe olarak kaldı.

Fenerbahçe bu sezon Süper Lig’de oynadığı 12 maçı da kaybetmedi.

Fenerbahçe böylece iç sahada bu sezon maç kaybetmeyen tek takım konumunda bulunuyor. Fenerbahçe bu sezon sahasında oynadığı 12 lig maçında 10 galibiyet 2 beraberlik aldı ve 32 puan topladı. Beşiktaş ise bu sezon Süper Lig’de deplasmanda ilk kez kaybetti.

Beşiktaş bu sezon Süper Lig’de ev sahibi olmadığı 10 maçta 7 galibiyet alırken 2 kez berabere kaldı 1 kez kaybetti.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz