10 Aralık 2017 22:51 | Son Güncelleme: 10 Aralık 2017 22:53

Fabri: Başakşehir'in puan kaybettiği haftada kazanmamız gerekiyordu

Süper Lig'de Kayserispor ile 1-1 berabere kalan Beşiktaş'ta Atiba ve Fabri maç sonu açıklamalarda bulunudu.

Süper Lig'de Kayserispor ile 1-1 berabere kalan Beşiktaş'ta Atiba ve Fabri maç sonu açıklamalarda bulunudu.

Maçta fırsatları değerlendiremediklerini söyleyen Atiba; "Ne yazık ki 2 puan bıraktık. İlk yarıdaki fırsatları gole çevirebilsek, oyun farklı bir yere gidebilirdi. 2. yarıda istediğimiz kadar yaratıcı değildik" dedi.

Kaleci Fabri ise: "Başakşehir'in puan kaybettiği haftada kazanmamız gerekiyordu. Rakibin eksik oynadığı dönemleri değerlendiremedik" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU