09 Aralık 2016 09:23 | Son Güncelleme: 09 Aralık 2016 09:50

Fabri neden ağladı? Gerçek ortaya çıktı...

Dinamo Kiev maçında 4. golün ardından gözyaşlarını tutamayan Beşiktaş kalecisi Fabricio'nun ağlamasının sırrı ortaya çıktı.

Napoli Calcio News internet sitesine konuşan Fabri şunları söyledi:

"Annem hastaydı. Maçtan önce ona turu geçeceğimize dair kendisine söz vermiştim. Hasta olduğu için onu mutlu etmek istiyordum. Ne yazık ki bunu başaramadım. Kâbus gibi bir geceydi. Kariyerimin en kötü gecesiydi. Dördüncü golle birlikte gözyaşlarına boğuldum. Çünkü yatağında yattığı hali geldi gözümün önüne. Onu mutlu etmeyi başaramadım."

Skorer

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU