10 Aralık 2016 13:49 | Son Güncelleme: 10 Aralık 2016 13:50

Fabri'den Beşiktaş açıklaması

İspanyol Marca gazetesine konuşan deneyimli file bekçisi, “Sabaha karşı havaalanına inmiştik. Yüzlerce taraftar bizi bekliyordu. 6-0’lık yenilgiye rağmen meşaleler yaktılar, tezahürat yaptılar. Geçen gün basket maçına gittim. Orada da taraftar tezahüratlarla bana moral verdi. Beşiktaş’taki en güzel şeylerden birisi bu. Bu kulübü bu yüzden çok seviyorum” dedi.

Beşiktaş başarılı kalecisi Fabri, İspanya’nın Marca gazetesine özel bir röportaj verdi. Şampiyonlar Ligi’nde Dinamo Kiev’e 6-0 yenildikleri karşılaşmada, gözyaşlarıyla kameralara yansıyan deneyimli file bekçisi “Hiç beklemediğimiz bir sonuç aldık. İkinci tura çıkacak gücümüz vardı ancak en acı verici şekilde elendik. Belki yediğim gol sayısı açısından en kötü gecem değildi ama oynadığımız futbol ve ilk yarının ardından maçı çeviremeyeceğimizi görmek çok üzücüydü” dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz